Wednesday, 25 January 2017

N'LICIOUS MURAH SELANGOR & NEGERI SEMBILAN



N' LICIOUS ADALAH PRODUK BARU HAI O 

MasyaAllah! Subhanallah.....
Sedap rasa 1 sachet N'licious ni.
Macam tak cukup 1 je..
Kandungan pati buahan and sayuran campur dia tu memang pekat dan sedap habis.
Yang pasti kandungan gula asli dari buahan semulajadi tanpa gula tambahan.
memang sedap tau korang...

Bayangkan..
Untuk permulaan harian kita sebenarnya diwajibkan makan 5-6 warna setiap hari untuk kesihatan tubuh badan yang optimum tanpa penyakit dalaman...!
Bayangkan.. Agak2 macam mana nak cari 5-6 warna dalam makanan untuk sekali makan. Betul tak?
cuba korang tengok menu harian korang... agak2 cukup tak warna warna makanan tu semua.. mesti tak kan...


N'LICIOUS
Memang delicious!
Minuman buahan campur dan sayuran dengan enzim..
Untuk pengetahuan korang semua, enzymes dari buahan dan sayuran kebanyakan adalah yang paling bagus dari kebanyakan enzyme2 yang lain.

Sebelum tu meh kita belajar sedikit tentang enzyme ni...berpandukan gambar - gambar di bawah ye..:-)
















Haaaaa... korang dah tau kan serba sedikit tentang Enzyme ni.. Jadi.. Ieka dengan suka citanya nak memperkenal korang dengan produk baru dari Hai O ni.. 

N' LICIOUS atau di panggil minuman 118 in one

Kenapa 118?
Sebanyak 118 pati buahan dan sayuran telah disatukan dalam 1 produk yang berkhasiat dan bermutu tinggi.

Antara ramuan N'LICIOUS :
118 jenis campuran pati buahan dan sayuran..
Kubis
Kangkung
Sawi Hijau
Bok Choy
Kubis Bunga
Kailan Cina
Bayam Okinawa
Pak Choi
Bayam Malabar
Brokoli
Salad Asparagus
Daun Keledek
Lobak Putih
Lobak Merah
Kentang
Alfalfa
Taugeh Hijau
Taugeh Merah
Taugeh Hitam
Taugeh Kuning
Pucuk Kacang
Kacang Pis
Timun
Gherkin
Saderi
Rumput
Rebung
Keledek
Lada Loceng
Lada Hijau
Pakis Sarang Burung
Terung
Salad Taiwan
Amaranth
Kacang Edamame
Saderi Cina
Bayam
Kubis Nappa
Bunga Rape
Kekwa Mahkota
Kundur
Labu
Timun Kirby
Peria
Labu Span
ASparagus
Jagung
Burdock
Salad
Anggur Madeira
Agar-agar Nori
Rumpai Laut
Agar-agar Telinga
Halia
Anggur
Tembikai Mino
Limau Gedang
Tembikai Hami
Buah Kiwi
Buah Naga Merah
Buah Markisa
Lemon
Pir
Nenas
Betik
Longan
Laici
Mangga
Tembikai Blewah
Epal
Strawberi
Tembikai
Tomato
Buah Plum
Mulberi
Bullace
Avocado
Kelapa
Jambu Batu
Tebu
Oren
Limau
Nacterine
Kepingan Angelica
Ashitaba
Kepingan Astragalus
Akar Ginseng Korea
Keladi
Gojiberi
Codonopsis
Delima
Beri Hawthorn
Kurma Merah
Kurma Hitam
Likoris
Cendawan Ganoderma
Mesona Cina
Yuzu
Keladi Henan
Pakis Ayam Emas
Akar Anemarrhena
Akar Manyprickle Acanthopanax
Qian Nian Jian
Taxillus
Rumput Bambu
Akar Achyranthes
Biji Ligustrum
Poria
Pisang
Cendawan Tiram
Cendawan Jarum Emas
Cendawan Batu Karang
Cendawan Erynjii
Brunashemeji
Cendawan Bunga Kubis
Cendawan Butang
Cendawan Shitake
Mengandungi enzim sebagai kondisioner makanan yang dibenarkan.

Memang special kan campurannya... lengkap sangat.. meh tengok info bergambar kat bawah ni.. tentang uniknya N'licious...





















CADANGAN PENGHIDANGAN N'LICIOUS

Pati dia memang pekat.
Nak makan begitu saja boleh,
nak minum dengan air pon boleh.

Larutkan 1 paket N'Licious ke dalam 100ml air sejuk/air suam (di bawah 40'C)
Minum 1 atau 2 kali setiap hari sebelum atau selepas makan.

Setiap 1 sachet terdapat
39kcal energy
9.8g serat karbohidrat
8g gula

KHASIAT N'LICIOUS

- Membantu mengurangkan kencing manis
- Mengurangkan level darah tinggi
- Membaiki masalah dalaman
- Meningkatkan immune badan
- Menambahkan vitamin semula jadi dalam badan
- Melancarkan peredaran darah
-Boosterkan metabolisme dan masalah hormon


HARGA N'LICIOUS 

RM180 SAHAJA ( 20 SACHET)


Nak order hubungi je saya..
Ika 0168299592
cod area
mydin kota seriemas, Nilai
Petronas Kuarters KLIA
Zemart, Enstek
KLIA
KLIA2
KARGO

Nak pos pun bolehhhhh...:-)

#NLICIOUS
#MINUMANSIHAT
#NAKSIHAT
#NLICIOUSSEPANG
#NLICIOUSSELANGOR

No comments:

Post a comment