Friday 10 February 2017








Apa yang menarik tentang Premium Beautiful natural wash ni?????
.
Adalah Sangat2 disarankan, kalau nak cuci Premium Beautiful you all, pastikan cuci dengan Premium Beautiful Natural Wash.

Walaubagaimanapun......
Premium Beautiful Natural Wash bukan sahaja khas untuk cucian Premium Beautiful Foundation Lingerie you all, malah turut sesuai untuk pakaian-pakaian yang eksklusif. Seperti tudung2 mahal you all.

Ada our customers yang buka butik baju pengantin, memang menggunakan Premium Beautiful Natural Wash untuk mencuci kain2 veil. Memang beliau mengakui, tidak merosakkan material, malah lebih bersih.


Untuk pengetahuan you all, Premium Beautiful Natural Wash terdiri daripada sebatian ekstrak tumbuhan semulajadi yang terpilih dan kaya dengan vitamin. Ia lembut pada tangan, selamat digunakan, tidak meninggalkan kesan sisa dan mesra alam.

Bau Premium Beautiful Natural Wash adalah merupakan bau haruman bunga-bungaan. So, memang wangi.

Sebotol Premium Beautiful Natural Wash mengandungi 750ml dan berharga cuma RM52.50.

Cara menggunakan Premium Beautiful Natural Wash, guna hanya 1-2 penutup botol tersebut, and boleh campurkan dan bancuhkan dengan air paip biasa di dalam baldi. Rendamkan any material yang you all nak cuci tersebut selama 10-15 minit. And lepas tue, boleh bilas sehingga air sabun tiada lagi. Then, boleh keringkan material seperti biasa.

Boleh PM / Whatsapp Ieka : 016 8299592 untuk pembelian ya.

#topleaderscircle
#PBexpert
#PremiumBeautiful
#PremiumBeautifulNaturalWash





No comments:

Post a Comment