Monday 6 February 2017

JTX Engine Oil Sepang Selangor

JTX Engine Oil

Jet Turbo Extreme - Best Lubricant Engine Oil Ever

Saban hari produk ni makin laku keras dipasaran. Harga pula sudah dinaikkan kepada RM 210 satu tong 4 liter, manakala RM 53 bagi botol 1 liter. Tidak dapat dipastikan apakah faktor permintaan yang tinggi yang menyebabkan harga dinaikkan, tetapi yang pastinya peningkatan harga sebanyak RM 30 bagi tong 4 liter ini tidaklah membebankan. Ini kerana rata rata pengguna tegar masih menggunakan JTX engine oil ini, tidak lain tidak bukan pastilah kerana kualitinya yang terbaik.



Honda City Milik puan ana dah nak masuk tahun ketiga memakai JTX engine oil. mereka memang tak tengok minyak lain dah sejak cuba minyak JTX Gold 1000. Kereta diorang memang daily use, sangat kerap di atas jalan raya dan penggunaan minyak hitam sejauh 10,000km hanya dalam tempoh 2-3 bulan sahaja. So boleh bayangkanlah sudah berapa tong 4 liter sudah diorg tukar pada kereta ini.




C200 CGI milik Tuan Halmie , pengguna tegar JTX engine oil. Sudah lebih setahun beliau setia menggunakan minyak JTX 1000 Gold ini kepada kereta Mercedes beliau.




Tuan Halmie bersama Tuan Nuzul, keduanya memilih JTX engine oil.
Tuan Nuzul adalah bekas mechanic di Perodua, memakai minyak JTX Gold 1000 kepada keretanya Honda Civic FD sejak mula, tanpa ragu dan risau kerana beliau memakai minyak ini bertahun lamanya pada kereta lama beliau perodua myvi.




Tuan Fendi Lokman, seorang yang tidak asing lagi dari kelab Honda Malaysia, memilih JTX engine oil untuk keretanya Honda Accord. Beliau juga sudah bertahun setia dengan minyak JTX Gold 1000.




Tuan Halim, pengguna baharu JTX engine oil. Kerana begitu yakin dengan pelbagai testimoni minyak ini beliau telah PM husband ana untuk segera COD JTX Gold 1000 untuk dipakaikan pada kereta beliau Mercedes E240 



yang bawah ni pula kereta Ieka.. walaupun tak guna kereta import, tapi sebab nak jaga keta dan sayang kat keta ni, Ieka dan husband pun memilih JTX GOLD 1000. 


Abang abang di bawah ini semua adalah tulang belakang bagi Team CDP. Mereka arif tentang JTX engine oil, dan yang paling penting mereka semua adalah testimoni diri sendiri bagi produk JTX Gold 1000. Jika berminat untuk sertai, mereka sangat mengalu -alukan ahli baharu.



Nak order hubungi je saya..
Ieka 0168299592


fb Ieka ieka kimieka

No comments:

Post a Comment