Friday, 24 March 2017

Bio seleza murah 2017



Salam semua... 
Ieka nak share info mengenai bio seleza ni..
Memang sedap pakai.. Macam ieka sekarang ni dah mengandung 35minggu. Memang sentiasa pakai bio seleza panty liner.
Selalu telajak sampai 8 jam tak tukar. Sebab selesa sangat. Sampai tak perasan yang Ieka tengah pakai panty liner..hihihi..

Kenapa bio seleza ni best??apa yang ada dalam pad bio seleza ni??
Haaaa.. meh baca details ni..


Teknologi 1 : Mengandungi Bio Velocity( BV)

Bio Velocity (BV) adalah sejenis tenaga tulen dan semulajadi yang diperolehi terus dari matahari.


➮ Aliran tenaga ini menyeimbangkan medan elektromagnetik (medan tenaga biologi) seluruh badan manusia.

FUNGSI UTAMA BV DALAM BIO SELEZA 
☆ Anti-bakteria
☆ Mengaktifkan sel-sel badan 
☆ Meningkatkan kadar metabolisme badan
☆ Meningkatkan sistem pertahanan badan
☆ Membekalkan lebih banyak kandungan oksigen aktif
☆ Menggalakkan peredaran darah
☆ Meningkatkan tahap medan tenaga
☆ Menstabilkan emosi, mengurangkan tekanan dan desakan
☆ Memulihkan tenaga, memperbaiki dan mengaktifkan sel dalam badan
☆ Bersemangat dan bertenaga
☆ Meningkatkan keupayaan penyembuhan secara semula jadi
☆ Melegakan kepenatan dan kesakitan
☆ Merangsangkan dan menyelaraskan sistem saraf autonomik

Teknologi 2: Ion Negatif 

APAKAH ITU ION NEGATIF? 

✿ Kajian sains menunjukkan bahawa ion negatif tidak berbau, tanpa rasa dan tidak dapat dilihat.

✿ Ia banyak terdapat di persekitaran semula jadi. Namun rumah atau bangunan pejabat mungkin tidak terdapat sebarang ion negatif.

✿ Profesor Philipp Lenard, pemenang Nobel bagi Fizik menemui bahawa risiko jangkitan penyakit akan menurun dengan berada di persekitaran yang dipenuhi Ion Negatif.

✿ Ion Negatif juga dikenali sebagai “vitamin udara”.

[Sumber: http://www.ion-wood.com/bm/apakah-itu-ion-negatif.html]

FUNGSI UTAMA ION NEGATIF DALAM BIO SELEZA 
➮ Membunuh kuman / bakteria pada organ intim wanita
➮ Mengurangkan / menghilangkan bau
➮ Membantu menyeimbangkan hormon



Teknologi 3: Nano Perak 

KETAHUI TEKNOLOGI NANO PERAK

♡ Nano perak ialah sejenis bahan logam perak dalam alam semula jadi dengan aplikasi teknologi moden nano, berbentuk partikal partikel perak yang halus.

♡ Selain kesan antibakteria, ia juga mempunyai fungsi ketelapan yang hebat dan fungsi penyerapan yang kuat.

♡ Fungsi antibakterianya beratus-ratus kali lebih berkesan daripada bahan logam yang biasa.

♡ Agen antimikrob Nano-perak telah banyak digunakan untuk mengubati luka terbakar, trauma, penyakit berjangkit, nanah, jerawat, penyakit kulit, bakteria penyakit ginekologis, penyakit oleh jangkitan kulat, mencapai kesan sebenar antimikrob tanpa penggunaan antibiotik.

♡ Ia tidak beracun, tidak berbau,tidak merangsang, tiada reaksi alergi dan tidak akan menyebabkan rintangan bakteria terhadapnya. Ia merupakan produk perubatan antibakteria yang bersifat semula jadi.

♡ Nano-perak dapat membunuh lebih dari 650 jenis bakteria dalam beberapa minit. Nano-perak dapat membunuh sebahagian besar bakteria yang mereka temui, cendawan, spora, mikroorganisme dan lain-lain.

♡ S. FDA, Laboratorium SGS Switzerland dan penguasa perubatan tentera China mengesahkan: Nano-perak mempunyai fungsi antibakteria yang menyeluruh terhadap bakteria yang rintang terhadap ubat-ubatan seperti pertahanan E. coli, rintangan terhadap ubat Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa, Streptococcus Pyogenes, bakteria anaerob dan lain-lain. Nano-perak juga berkesan terhadap Candida albicans dan lain-lain bakteria yang bersifat G + atau G-. Kesan antibakteria juga kuat terhadap klamidia, Neisseria gonorrhoeae, cendawan.

♡ ‘Selamat, Tidak Beracun, Tidak Merangsang’ dicatat dalam “Compendium Materia Medica”: Perak mentah, tidak beracun.

♡ Penyataan dalam “laporan toksisitas perak” oleh Jabatan Kesihatan Masyarakat U.S pada tahun 1990: Nano Perak tidak akan mendatangkan kesan sampingan yang ketara pada tubuh manusia; Nano-perak sebagai rawatan untuk bahagian yang tertentu, kandungan perak rendah, adalah cara rawatan yang paling selamat.

♡ Pengesahan eksperimental Tentera Sains Perubatan: Dos maksimum toleransi tikus secara lisan adalah 925mg/kg, yang setara dengan 4.625 kali dos klinikal dan digunakan tanpa sebarang reaksi beracun. Hasil ujian juga langsung tidak merangsangkan kulit arnab. 

[Sumber: http://www.vmosa.com/health03_bm.htm]


FUNGSI UTAMA NANO PERAK DALAM BIO SELEZA
☆ Menyingkir bau 
☆ Membasmi kuman
☆ Mencegah kebocoran
☆ Menyekat pertumbuhan bakteria
☆ Menyerap cecair dengan kuat dan pantas
☆ Mengalirkan udara dengan baik pada bahagian intim

Teknologi 4: Sinar Infra Merah Jauh 

SINAR INFRA MERAH JAUH??? 

✿ Sinar Infra Merah Jauh dikenali juga sebagai Far Infra Red (FIR) dalam bahasa Inggeris.

✿ Sinar matahari boleh dikelaskan kepada dua jenis umumnya iaitu cahaya yang boleh dilihat dan cahaya tidak kelihatan oleh mata kasar kita.

✿ Cahaya yang boleh dilihat boleh direfeksi kepada tujuh warna melalui kaca prisma iaitu warna ungu, biru, nila, hijau, kuning, jingga dan merah.

✿ Di atas gelombang cahaya merah, terdapat satu cahaya yang tidak dapat dilihat dengan jarak gelombang dari 0-1000ΞΌm yang juga dikenali sebagai sinar infra merah.

✿ Sinar infra merah yang gelombangnya berjarak dalam lingkungan 4 hingga 14 mikron digelar sinar infra merah jauh.

✿ Ahli sains telah menggelar 90% sinar infra merah jauh yang gelombangnya antara 8 hingga 14 mikron sebagai ‘sinar kehidupan’.

KEBAIKAN SINAR INFRA MERAH JAUH TERHADAP BADAN 
➮ Mengaktifkan molekul air, meningkatkan oksigen dalam badan 

Lebih kurang 70% daripada tubuh badan kita terdiri daripada air, nisbah air dalam darah pula setinggi 80%. Molekul air di dalam darah akan berkelompok dan menjadi lembam di mana empat atom hidrogen akan berikat dengan satu atom oksigen sekiranya kekurangan tenaga dan darah dalam badan. Air lembam ini tidak berdaya untuk melalui membrane sel. Sinar inframerah jauh boleh menyebabkan getaran serentak (resonans) pada molekul air, molekul air yang berkelompok akan terasing (dengan formula kimia dua atom hidrogen bersama satu atom oksigen). Kandungan oksigen di dalam tubuh akan meningkat, sel-sel yang dibekalkan dengan oksigen yang mencukupi menjadi aktif. Dengan ini, Tenaga Dipulihkan, Badan Dan Minda Menjadi Cergas Dan Cerdas, Daya Ketahanan Badan Menjadi Kuat Untuk Melawan Penyakit, Proses Penuaan Juga Dilambatkan. 

➮ Meningkatkan Peredaran Mikro 

Molekul air yang aktif dapat akses dengan bebas di antara sel-sel, menukar kepada tenaga haba melalui getaran serentak, suhu kulit turut meningkat sedikit, darah pula mengalir dengan lancar dan membawa kepada perkembangan salur halus darah atau kapilari. Tekanan jantung akan dikurangkan apabila lebih banyak kapilari yang berkembang. Kapilari berfungsi untuk membekalkan oksigen dan nutrien kepada 60 trilion sel yang terdapat di dalam tubuh kita, sambil membuang sisa metobolik daripada badan. Berbagai masalah kesihatan akan tertimbul sekiranya peredaran mikro didapati kurang giat. Di antaranya termasuklah tekanan darah tinggi, penyakit kardiovaskular, barah, arthritis, sejuk dan lumpuh pada tangan serta kaki. 

➮ Menggalakkan Metabolisme 

Toksin atau metabolit akan disingkir dari badan dengan lebih efektif sekiranya peredaran mikro dipergiatkan. Dengan ini, beban organ hati akan dikurangkan. Sisa-sisa metabolik ini termasuklah logam berat yang mungkin menyebabkan kanser, asid laktik yang menyebabkan kelesuan dan penuaan, asid lemak bebas dan lemak di bawah kulit, sodium yang mengakibatkan tekanan darah tinggi dan asid urik yang menyebabkan kesakitan. 

➮ Menyeimbangkan keasidan dalam tubuh 

Sinar inframerah jauh boleh menulinkan darah, memperbaiki keadaan kulit, dan mencegahkan kesakitan sendi dan tulang yang disebabkan oleh asid urik yang tinggi. Produk yang memperolehi fungsi sinar inframerah jauh termasuklah pakaian dalam, pembalut pinggang, pembalut lutut, tilam, bantal, selimut dan lain-lain. Produk-produk ini berfungsi untuk menggalakkan peredaran darah di bahagian-bahagian badan yang berlainan supaya dapat mencegah ketidakselesaan yang disebabkan oleh kesakitan, menghilangkan kelesuan dan mencegah berbagai penyakit seperti rheumatoid arthritis, hyperostosis, bahu beku, keradangan vertebra serviks, sakit pinggang, sakit haid, kebas kaki dan tangan dan sebagainya.

[Sumber: http://www.vmosa.com/health04_bm.htm]

FUNGSI UTAMA SINAR INFRA MERAH JAUH DALAM BIO SELEZA 

Menggalakkan Peredaran Darah  




Seterusnya, akan memberikan kebaikan berikut kepada anda:
♡ Mengaktifkan molekul air
♡ Meningkatkan oksigen dalam badan
♡ Memulihkan tenaga, badan dan minda menjadi cergas dan cerdas
♡ Meninggikan daya ketahanan badan 
♡ Melambatkan proses penuaan
♡ Meningkatkan peredaran mikro dalam saluran darah
♡ Mengurangkan tekanan jantung
♡ Membekalkan oksigen dan nutrien kepada 60 trilion sel
♡ Membuang sisa metobolik daripada badan
♡ Menggalakkan metabolisme
♡ Mengurangkan beban organ hati
♡ Menyeimbangkan keasidan dalam tubuh
♡ Menulinkan darah
♡ Memperbaiki keadaan kulit
♡ Mencegah kesakitan sendi dan tulang
♡ Mencegah ketidakselesaan yang disebabkan oleh kesakitan

♡ Mencegah berbagai-bagai penyakit


Ok korang... dah tau kan kenapa Ieka kata bio seleza ni best.. Tapi kalau boleh Ieka nak korang rasa sendiri.. 

Jaga kesihatan korang dengan memakai pad bio seleza ni..sebab apa?? Sebab korang sungguh berharga.. 😘😘

Dapatkan pad bio seleza ni dari Ieka

0168299592 @ 011 1032 8085

Sebelum tu, meh Ieka belanja beberapa testimoni ya... 😘😘











Dah baca testimoni kan.. InsyaAllah.. korang pun akan mengalami testimoni yang hampir sama...

Jom tukar pad korang untuk kebaikan korang di masa hadapan.

Ieka 0168299592 @ 011 1032 8085

#bioseleza

7 comments:

  1. Dapatkn bio seleza untuk kesihatan dalaman anda..
    Hubungi ieka 016 8299592

    #bioselezasepang
    #bioselezamurah
    #padberpantang
    #topleaderscircle

    ReplyDelete
  2. #bioselezamurahsepang2017
    #sayagunasayajual
    #padberpantang

    Memang bestπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

    ReplyDelete
  3. Bio seleza - bio seleza murah - pad wanita - pad kesihatan - pad berpantang - pad bio seleza - pad wanita selesa - bio seleza selangor - bio seleza sepang - bio seleza klia - premium beautiful expert

    ReplyDelete
  4. Bio seleza terbaik.dapatkan pad bio seleza anda untuk kesihatan dalaman

    ReplyDelete
  5. Bio seleza - bio seleza murah - pad wanita - pad kesihatan - pad berpantang - pad bio seleza - pad wanita selesa - bio seleza selangor - bio seleza sepang - bio seleza klia - premium beautiful expert

    ReplyDelete
  6. Bio selesa - bio selesa Sepang - bio selesa KLIA - jimat elektrik dengan bio seleza - gatal setiap kali datang bulan - senggugut - mengurangkan demam - senggugut - pad kesihatan - cyst - Bio seleza Sabah - Bio seleza Tawau - mini stokis shom -

    ReplyDelete