Wednesday 1 March 2017

Premium Beautiful Murah Selangor



Assalamualaikum.... Ieka nak share tentang bestnya Premium Beautiful ni.. nak share part jahitan.. no wonderla ramai wanita jatuh cinta dengan corset superbrand ni..



Antara keistimewaan Premium Beautiful nie, setiap jahitannya adalah jahitan stereoskopik, iaitu jahitan yang tahan regangan.

Sepanjang pemakaian Premium Beautiful nie, walaupun dah bertahun2 pakai, memang tak nampak lagi lah jahitan dia tertetas benang ker, tercabut jahitannya.

Maksudnya, jahitan stereoskopik nie memang jenis untuk tahan lasak, and boleh membantu memperkemaskan badan you all, and of course, takkan regang sampai bila2.

In case terpakai size yang kecil dari ukuran badan you all, jahitan takkan tertetas atau terbuka. Apa yang terjadi, Premium Beautiful mungkin akan terkoyak, ataupun, langsung tak boleh nak kancing (badan jadi sesak). Tetapi, jahitan takkan tertetas.

Jadi, sangat penting untuk dapatkan size yang selesa pada badan, yang ngam2 pada badan you all. Supaya badan kemas, selesa dan boleh pakai dalam jangka masa yang sama.

Itulah salah satu keistimewaan Premium Beautiful. Sebab tue harganya memang agak premium giteww...😎😎😎

Kalau nak cuba pakai Premium Beautiful, boleh PM / Whatsapp: 016 829 9592 (Ikasukmayati). Insya Allah, service terbaik dan free consultation saya akan berikan..😘😘😘

#topleaderscircle
#PremiumBeautiful
#Superpower
#premiumbeautifulmurah

2 comments:

  1. Premium beautiful murah. Free consultation & free fitting.. contact ieka pakar pb anda.. 016 8299592

    ReplyDelete
  2. Premium beautiful sesuai untuk wanita berpantang normal dan juga ceaseran.

    ReplyDelete