Tuesday 30 May 2017

MIN KAFFE PROMO RAMADHAN 2017


Salam U'olls...  belum terlambat lagi kan untuk Ieka ucapkan selamat berpuasa.. 
Haaa...dibulan mulia ini, Ieka nak buat promo min kaffe.. macam kat atas tu..


Min Kaffe atau dulu lebih dikenali dengan nama Mineral Coffee, atau turut dikenali sebagai Kopi Kurus, merupakan salah satu product yang Ieka suka. Normally, Ieka minum Min Kaffe setiap pagi untuk my own morning booster, untuk energy as well. And selalunya, kalau Ieka ambil Min Kaffe, memang akan rasa kenyang lebih lama. So, that’s why people always gelarkan Min Kaffe ini dengan nama Kopi Kurus. So, sesuai sangat untuk for those yang tengah on diet. At least, you all kenyang lama sedikit and tidaklah cepat berasa lapar.

Min Kaffe sesuai untuk yang ada masalah migrain atau sakit kepala, kerana pengambilan Mineral Coffee ini tidak akan mengakibatkan sakit kepala atau migrain. Malah membantu mengurangkan kadar serangan migrain / sakit kepala.

Min Kaffe juga sesuai untuk ibu mengandung, dan ibu yang sedang menyusukan bayi. Bagi ibu yang sedang menyusukan bayi, pengambilan Min Kaffe membantu melancarkan pengeluaran susu badan. seterusnya menjadi milk booster untuk ibu tersebut.Macam Ieka, dari awal mengandung lagi minum min kaffe, sekarang ni tengah berpantang pun masih minum min kaffe.

Min Kaffe juga boleh diambil untuk yang selalu mengalami masalah gastrik. Min Kaffe membantu untuk mengurangkan masalah perut yang selalu kena gastrik. Syaratnya, awal-awal pengambilan Min Kaffe, mestilah ambil makanan terlebih dahulu, kemudian baru ambil Min Kaffe. Lama kelamaan, you all akan notice, perut you all akan jarang terkena serangan gastrik.

So, untuk yang ingin berpuasa, tetapi takut terkena serangan gastrik, you all boleh bancuh Min Kaffe pada waktu bersahur. Insya Allah, membantu sangat untuk masalah gastrik you all.

Aroma istimewa Min Kaffe berasal daripada bijian kopi Robusta dan garam buluh organik semulajadi dari Korea. Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya dengan bahan mineral seperti magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan kalsium dan penggunaannya. Min Kaffe bukan sahaja memenuhi cita rasa para peminat kopi, malah kandungan garam buluh di dalamnya telah meningkatkan nilai nutrisi kopi.

Ramuan utama:

Kopi Robusta

Garam buluh

Keberkesanan:

Kaya dengan unsur anti-pengoksidaan.

Kaya dengan bahan mineral dan elemen surih seperti magnesium, besi, kalsium dan kalium.

Menghilangkan keletihan fizikal dan mental.

Melegakan tekanan.
















Macam mana nak order dari ieka?? Mudah je.. contact je Ieka seperti no di bawah.. InsyaAllah tip top service dari Ieka..💜💜💜



4 comments:

  1. Kekal bertenaga sepanjang hari dalam bulan puasa. Minum minkaffe. Tambah shake me jika ingin mendapatkan berat badan ideal

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Best minum min kaffe ni terutama di bulan puasa.

    ReplyDelete
  4. Dapatkan stok min kaffe di cafe anda dengan harga borong

    ReplyDelete