Friday, 27 November 2020

BB PLUS COLLAGEN

Kulit Glowing dalam hanya 7 hari sahaja dengan BB+ Glo!

Macam tak percaya je. Haaaaa, percaya jangan, cuba dulu dan biar anda rasakan sendiri perubahan tu. Hehehe



bb plus Glo





bb plus glo


1 sachet BB+Glo diformulasi dengan bahan yang bermutu tinggi dan diimport seperti 5000mg kolagen marin, esktrak anggur merah exGrape Total dan L-cystein untuk kulit lebih lembut dan cerah berseri.
Dengan formulasi istimewa dan diperbaharui, kini anda boleh memberikan nafas baru pada wajah anda dengan efek sepantas 7 hari sahaja! Remajakan diri anda dan tampil dengan kulit yang lebih anjal, berseri dan lebih cerah dengan BB+Glo.


100 % TERBUKTI BERKESAN , DIJAMIN SELAMAT ...

❋ 7 Hasil Kulit Cantik

1. Kulit wajah berseri dan cerah
2. Kulit lebih anjal dan tegang
3. Kulit lebih halus dan gebu
4. Kulit lebih lembab
5. Kulit lebih licin serta kurang garis halus dan kedutan
6. Kulit lebih cepat sembuh dan pulih
7. Kulit kurang kesan kerosakan akibat sinaran matahari

Rebut peluang menjana pendapatan dengan produk terlaris BB Plus.

=================
 100 % terbukti berkesan
=================

●Bagaimana? Nak cuba tak BB+GLO?
●Jom baca sampai bawah jika ingin Rahsia sebenar BB+GLO


⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆
Ciri-ciri BB+GLO:
⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆

√ ia bukannya ubat, tapi ia makanan tambahan tambahan, 
   100% herba, tiada kesan sampingan
√ Ada kelulusan KKM, Dijamin selamat,
√ HALAL, ada sijil halal JAKIM
√ perubahan dapat dirasai seawal 4 hari penggunaannya, 
   ada pengguna dah rasai perubahan dalam masa 24 jam.

bb glo

bb glo


Siapa yang sesuai makan Bb Plus ni?

√ Remaja berusia 13 tahun ke atas
√ Lelaki dan Perempuan
√ Ibu Hamil & Ibu Menyusu

Ramuan terdiri daripada : Kolagen ikan terhidrolisis, ekstrak biji anggur, Vitamin C, jus bunga roselle, jus buah blackcurrant, serat epal, inulin

Tanpa Gula dan Kolesterol :
Gula gantian semulajadi dengan Indeks Glisemik yang rendah digunakan untuk memenuhi keperluan mereka yang mempunyai masalah jantung dan diabetes.


CARA PENGAMBILAN BB+GLO COLLAGEN :


Campurkan 1 paket BB+GLO ke dalam 150ml air bersuhu bilik. Elak menggunakan air panas. Kacau dan sedia diminum. Pengambilan terbaik adalah sebelum makan ataupun sebelum tidur.

Sesuai untuk pesakit diabetes. Warna, rasa dan tekstur produk dalam setiap kelompok mungkin berlainan disebabkan oleh ramuan asli yang digunakan.


bb glo


Soalan yang biasa pelanggan tanya tentang produk BB+GLO.

Mengapa memilih BB+GLO?

Jawapan» BB+GLO diperbuat daripada kolagen ikan yang bermutu tinggi. Kolagen ikan dikelaskan sebagai Kolagen Jenis 2, yang mempunyai struktur rantaian asid amino yang seakan-akan sama seperti yang terdapat dalam kolagen manusia. Habitat semulajadi ikan menyebabkan kolagen ikan mempunyai kandungan Prolin dan Glisin yang cukup dalam suhu badan ikan yang rendah iaitu sama seperti kolagen manusia. Prolin dan Glisin adalah dua jenis asid amino yang penting untuk penghasilan kolagen, mengekalkan kecantikan kulit dan kesihatan rawan. Kolagen ikan ditukarkan menjadi peptida dengan menggunakan teknologi terkini untuk sumber kolagen yang kaya dan kesan penyerapan yang lebih baik.

 Bagaimana BB+GLO Bertindak?

Mod tiga tindakan:

1. Memulih – Menggalakkan pembersihan mikro, menggantikan peptida kolagen bagi
rantaian kolagen yang telah rosak ataupun lemah
2. Membina - Menguatkan dan melindungi rantaian kolagen melalui proses antioksida
3. Memperbaharui - Menggalakkan pertumbuhan dan penghasilan sel kolagen baru


 Adakah jika makan Bb Plus ada kesan sampingan?

Bb Plus tiada kesan sampingan kerana ianya bukannya ubat, tapi ia makanan tambahan tambahan

Dos apakah yang efektif?

Hanya 1 paket (5g) setiap hari untuk memiliki kulit muda yang cantik dan mulus. Proses hidrolisis menghasilkan peptida (3,000 saiz Dalton) yang sedia diserap

 Adakah Produk ini ada kelulusan Kementerian Kesihatan?

 Bb Plus ada kelulusan KKM, Dijamin selamat,(rujuk pelekat hologram di kotaknya)

Adakah BB+GLO Halal?

HALAL, ada sijil halal jakim

Berapa lama untuk nampak kesan?

Perubahan dapat dirasai seawal 4 hari penggunaannya, ada pengguna dah rasai perubahan dalam masa 24 jam,

BB+GLO Sesuai pada umur berapa?

Remaja berusia 13 tahun ke atas, warga emas pun boleh.

Adakah BB+GLO pada lelaki?

 BB+GLO sesuai pada Lelaki dan Perempuan.

Ibu Mengandung boleh tak makan BB+GLO?

Digalakkan pada Ibu Hamil & Ibu Menyusu, tiada kesan Sampingan

Perlu tak makan minum BB+GLO selepas kulit menjadi cantik?

Boleh berhenti minum BB+GLO, hanya jaga permakanan & kena banyak minum air untuk bagi kulit sentiasa Natural.

Bagaimanakah dengan aksi perlindungan antioksida tambahan?

Jus blackcurrant mengandungi anthocyanin untuk melindungi kulit muka dan badan daripada sinaran UV dan radikal bebas. Ekstrak biji anggur dengan OPC (oligomeric proanthocyanidins) mengurangkan ketidakselesaan kulit serta menggalakkan penyembuhan kulit. Vitamin C dan roselle menguatkan rantaian kolagen, melindungi kolagen di dalam dermis kulit dan menggalakkan proses sintesis

 Bagaimanakah BB+GLO dapat meningkatkan kualiti kulit?

Serat epal dan inulin (serat diet) menggalakkan pencerahan kulit melalui proses detoksifikasi.

Bagaimanakah 
BB+GLO dapat membantu mengurangkan ketidakselesaan penyakit sendi?

Jawapan» Peptida kolagen ikan adalah sumber Kolagen Jenis 2 yang baik dan merupakan komponen utama dalam rawan untuk membantu mencegah keradangan yang disebabkan oleh rheumatism and osteoarthritis.


Harga : RM 247 
           (15g x 20 sachet)

Anda juga boleh mendapatkan harga yang lebih menarik dengan hanya klik
👇👇👇

Ataupun terus contact  wasap ieka

No comments:

Post a comment